کاشت گل‌های بهاری در بوستان‌های ناحیه ۲ منطقه ۱۳

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱۳ از کاشت گل‌های بهاری در بوستان‌های این ناحیه خبر داد و گفت : ۱۵۰۰ گلدان گل اطلسی در قطعات فضای سبز بوستان سیمرغ کاشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، قاسم محبی، شهردارناحیه ۲ منطقه ۱۳ گفت : توسعه و نگهداشت فضای سبز شهری با تاکید بر بوستان های محله ای مورد توجه شهرداری و شورای شهر تهران است که در این راستا با استفاده از ظرفیت موجود و توان کارکنان خدمات شهری در حوزه فضای سبز و زیباسازی، قصد نگهداشت و توسعه فضای سبز پارک های محله ای محدوده ناحیه را داریم.  

وی با بیان اینکه با فرارسیدن فصل بهار، کاشت انواع گل و گیاه در دستور کار قرار گرفت، افزود: ۱۵۰۰ گلدان گل اطلسی در قطعات فضای سبز بوستان سیمرغ توسط عوامل اجرائی فضای سبز کاشته شد.  

شهردارناحیه ۲ منطقه ۱۳ به برگزاری جلسه با موضوع طرح های خلاقانه در موضوعات شهری  بر اساس رویکرد شهردار منطقه اشاره کرد و اظهار داشت:  با توجه به استعداد ها، انگیزه ها، مشارکت گروه های مختلف برای دستیابی به شهری خلاق تلاش می کنیم.

وی در خصوص رفع سد معبر وانتی ها با همکاری پلیس راهور در ناحیه ۲ خاطر نشان کرد: با پیگیری ها و اقدامات مکرر در صدد رفع سد معبر وانتی ها در محدوده هستیم.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 52866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =