اجرای عملیات خط‌کشی محوری در خیابان وحدت اسلامی

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای عملیات خط‌کشس محوری در خیابان وحدت اسلامی و پل ابوسعید به عنوان مهم‌ترین معبر شمال‌به‌جنوب منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر خط‌کشی معابر گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ به منظور افزایش ایمنی در معابر منطقه بر وضعیت خط‌کشی خیابان‌ها به طور مستمر نظارت دارد و هرگونه نارسایی در این زمینه، به‌سرعت بازبینی و اصلاح می‌شود.

موسوی با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی محوری در خیابان وحدت اسلامی افزود: این معبر که مهم‌ترین معبر شمال‌به‌جنوب منطقه ۱۱ به شمار می‌رود، خط‌کشی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه دراینباره گفت: با توجه به لزوم استانداردسازی خط‌کشی محوری خیابان وحدت اسلامی، این پروژه از میدان حسن‌آباد تا خیابان شوش به طول ۱۴۵۰۰ متر انجام شد.

وی افزود: خیابان وحدت اسلامی دارای تقاطع‌های مهم تا خیابان شوش می‌باشد و پل ابوسعید که از پل‌های مهم منطقه است، در مسیر این خیابان قرار دارد.

هدائی همچنین گفت: با توجه به وجود مراکز دولتی، آگاهی تهران و بازارهای متفاوت از قبیل مبلمان اداری، آبمیوه فروشی، فروش موتورسیکلت و... همچنین لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، این پروژه خط‌کشی محوری به انجام رسید.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
کد خبر: 53622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =