یونیت پله‌های مکانیزه عابر پیاده منطقه ۱۰ تعویض می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ از تجهیز و تعویض یونیت پله‌های مکانیزه عابر پیاده این منطقه در محور امام خمینی (ره) _ شهید نواب صفوی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ به همراه جمعی از معاونان و مدیران اجرایی از روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح منطقه به منظور بررسی میزان و روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا بازدید کرد و پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان شدند.

شهردار منطقه ۱۰ در بازدید از پروژه تجهیز پل‌های عابر مکانیزه گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه از سازمان زیباسازی به فنی و عمرانی شهرداری تهران منتقل شده و مقرر است در مدت زمان کوتاهی ۶۵ یونیت بر روی پله‌های عابر مکانیزه نصب شود.

 وی افزود: در سطح منطقه ۱۰، چهار پل عابر مکانیزه؛ سه پل در خیابان آزادی و یک پل در محور شهید نواب صفوی تقاطع خیابان امام خمینی (ره) وجود دارد که چهار یونیت پله عابر مکانیزه محور امام خمینی (ره) _ شهید نواب صفوی نیازمند تعویض است و هم اکنون تجهیز کارگاه شده و یونیت‌های جدید در حال نصب است و ظرف یک ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

اخ الصنایع با بیان اینکه طبق برنامه زمانبندی شده مقرر است، رفیوژ وسط بزرگراه نواب ساماندهی و از نقطه بی‌دفاع شهری خارج شود، تصریح کرد: سال گذشته گاردریل‌ها و نرده‌ای این محور جمع آوری و جدول‌های دو طرف رفیوژ به طول ۴۰۰ متر تعویض شده است و از ابتدای سال جاری مرمت و بازسازی رفیوژ این محور به طول ۲۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته و تا پایان هفته آماده بهره برداری می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: این پروژه تا خیابان قزوین در محدوده این منطقه ادامه دارد.

وی بیان کرد: باغ عزیز از جمله پروژه‌های عمرانی بود که در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲ آغاز شد و هم اکنون پیشرفت ۹۷ درصدی داشته است در فاز دو عملیات عمرانی این پروژه احداث سرویس بهداشتی و دیوار حاشیه پارک در حال اجراست و تا پایان اردیبهشت به بهره بردرای می‌رسد، همچنین مرمت و بازسازی سوله پسماند منطقه نیز در مرحله بهره برداری است.

شهردار منطقه ۱۰ همچنین از ایستگاه‌های بی. آر. تی نواب، احداث بازار تره‌بار آذر شهر، احداث سرپناه و روشنایی ایستگاه تاکسی مترو بریانک بازدید کرد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 53604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =