مرمت لوازم بازی کودکان در بوستان گلستان در منطقه ۵

شهردار ناحیه۷ منطقه۵، با بیان اینکه اقدامات لازم در حوزه‌های مختلف برای رضایت شهروندان ناحیه انجام شده، گفت: طی یک هفته گذشته پیامهای ۱۳۷ این ناحیه کاهش یافته است.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵، داود پیامی شهردار ناحیه۷ این منطقه گفت :طی یک هفته گذشته پیامهای ۱۳۷ این ناحیه کاهش یافته است.

پیامی ضمن اعلام آنکه سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری راهکاری برای حل مشکلات مردمی بدون مراجعه حضوری می باشد، گفت: در طی هفته گذشته شهرداری ناحیه۷ در همه حوزه های اجرایی از جمله شهرسازی، ترافیک، خدمات شهری، فضای سبز و عمران شاهد کاهش پیام شهروندان بوده، و قابل ذکر است؛ پاسخگویی به کلیه پیامها و درخواستهای شهروندی به قید فوریت در حال انجام است.

در خاتمه شهردار ناحیه ۷ گفت: طی هفته مذکور، مرمت لوازم بازی کودکان در بوستان گلستان واقع در محله شاهین شمالی همچنین ساخت دریچه ستاری تقاطع سی و پنج متری گلستان که به علت بسته بودن دریچه رسوبگیر و عدم تخلیه مناسب، سبب دپوی زباله را فراهم کرده و با تعویض دریچه و قرارگیری دریچه بازشو، امکان دسترسی آسان و رفع رسوبات انجام شد، از دیگر اقدامات این واحد می توان به لکه گیری سطحی پیاده روهای ناحیه و همکاری با اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه همچنین مدیریت بحران منطقه به منظور برپایی چادر سلامت در هفته سلامت خبر داد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 53621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =