افتتاح اولین دبیرخانه کانون نوجوانان منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ از افتتاح و راه‌اندازی اولین دبیرخانه کانون نوجوانان منطقه۱۳ با هدف مشارکت نوجوانان در فعالیت‌های اجتماع محور در سرای محله‌ پیروزی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به فعالیت کانون نوجوانان در محلات این منطقه گفت: در راستای اجرای شیوه نامه اجرائی آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و با توجه به ضرورت رشد و توسعه فعالیت کانون های نوجوانان در سطح مناطق، دبیر خانه کانون نوجوانان منطقه ۱۳ در محله پیروزی افتتاح شد.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اعضای کانون نوجوانان محلات که از مدت ها پیش در محلات آغاز شده، با افتتاح و راه اندازی دفتری به عنوان دبیرخانه این کانون، نظام مند و متمرکز شده و از این طریق به شکل بهتر از ظرفیت فکری و عملی آنها در پیشبرد اهداف مدیریت شهری بهره گیری می شود.
علی احمدی ادامه داد: با بازگشایی این دبیرخانه، نوجوانان، جلسات هم اندیشی را به صورت ماهیانه در محل این دبیرخانه برگزار و موضوعات مرتبط را  بررسی و در قالب مصوبه پیگیری و به اداره آموزش شهروندی ارسال می کنند.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه  فعالیت دبیرخانه کانون نوجوانان شامل گردهمائی نوجوانان محلات و هم اندیشی در زمینه اجرای فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در حوزه نوجوانان مانند برپائی اردو، کلاس آموزشی، برپائی مراسم ملی، مذهبی و ….. می شود، اظهار داشت: علاوه بر اینکه، ایده و پیشنهادات مناسب نوجوانان با نظارت اداره آموزش شهروندی منطقه۱۳ در محلات اجرایی می شود.

علی احمدی یادآور شد: دبیرخانه کانون نوجوانان، یکی از راهکارها برای ورود نوجوانان به عرصه مسئولیتهای آینده است و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب و هدفمند، مسئولیت پذیری را تمرین کرده و  از امور محوله در اینده به خوبی برآیند.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 53441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =