آذین‌بندی میادین و معابر اصلی منطقه ۱۲ همزمان با آغاز دهه کرامت

شهردار منطقه ۱۲ از آذین‌بندی میادین و معابر اصلی و فرعی این منطقه همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تشریح برنامه های فرهنگی شهرداری این منطقه در ایام پرخیر و برکت دهه کرامت، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته تمامی خیابان های اصلی منطقه با نصب بالغ بر ۶۰۰ بیرق و ۳ هزار پارچه رنگی تزیین می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت های فرهنگی اجتماعی از جمله اولویت های کاری منطقه است، گفت: جوانان و نوجوانان منطقه ۱۲ نیز هم‌پا و در کنار کسبه، بازاریان، تشکل ها و هیئات مذهبی به صورت کاملا خودجوش و داوطلبانه آذین‌بندی کوچه‌ها و معابر فرعی را برعهده دارند.

شهردار منطقه ۱۲ از ساماندهی ایستگاه های توزیع شربت و شیرینی و استقرار آن‌ها در محل های مشخص شده خبرداد و گفت: درکنار این ایستگاه ها، ایستگاه های واکس صلواتی نیز در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به پخش شبانه صلوات خاصه امام رضا(ع) در مجتمع های تجاری و بازارهای منطقه در شب های دهه کرامت، تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که امسال در نظرگرفته شده می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای بازاریان و کسبه منطقه بوده اشاره کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود: در شب های میلاد حضرت رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان، حضرت معصومه(س) مراسم نورافشانی در میادین اصلی منطقه از سوی جمعی از کسبه، تشکل ها و هیئات مذهبی منطقه ، بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 54151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =