برپایی فراموز سیار سلامت و جشنواره غذا در منطقه۱۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ از اجرای سه طرح سلامت محور فراموز سیار سلامت، جشنواره غذا و میز خدمت ویژه مدارس خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به استمرار خدمات سلامت محور در سال جاری گفت: ارائه خدمات و توسعه آموزه های سلامت محور برای شهروندان از اهمیت خاصی برخوردار است، از این رو از تمام ظرفیت ها بدین منظور بهره گیری می شود.  

وی در خصوص طرح سلامت فراموز سیار سلامت افزود: در راستای شعار حال خوب زندگی، این طرح با ارائه خدمات آموزشی و مهارت های رفتاری (کنترل خشم، قاطعیت، فضای مجازی) در قالب شعر، تئاتر و بازی به دانش آموزان در مدرسه ابتدایی مهر ایران اجرا شد که در سایر مدارس نیز ادامه می یابد.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با بیان اینکه به منظور افزایش آگاهی در خصوص خواص غذاهای سالم و خانگی و پیشگیری از ابتلا به بیماریها، ترویج استفاده از آنها، جشنواره غذا  با مشارکت بانوان فعال در محله سرخه حصار برگزار شد، اظهار داشت: پس از پایان این جشنواره و به منظور ترویج فرهنگ همدلی، غذاها در قالب بسته بندی های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.  

علی اصغر ژولیده خاطر نشان کرد: میز خدمت همراه با آموزش موضوعات سلامتی  در قالب ویزیت پزشک عمومی، مشاوره روانشناسی، تغذیه و غربالگری قند و فشار خون ویژه دانش آموزان در مدارس دخترانه میرزا کوچک خان و احمد معینی برپا شد.  

انتهای پیام/ 
 

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 53619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =