اجرای طرح «الگوی خدمت» در محورهای منتخب منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح الگوی خدمت در محورهای منتخب نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اجرای فرآیند برنامه ریزی طرح الگوی خدمت گفت: این طرح مکمل دیگر طرح های مدیریت شهری از قبیل  سه طرح ۳۶۰درجه، نگهداشت شهر و تحول بیست‌گانه خدمت  است تا خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان انجام شود.  

به گفته وی؛ بر اساس طرح "الگوی خدمت" درهر ناحیه، یک محور معرفی می شود که این محور ها شامل  خیابان سی متری نیروی هوایی، خیابان امامت، خیابان پنجم نیروی هوایی و  خیابان صفای شرقی در منطقه ۱۳  است.  

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: این طرح  با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه از حیث کارکرد و زیبایی در شهر تهران، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد که باید از اجرای آن، محورهای منتخب به طور دقیق پایش و اقدامات قابل اجرا تعیین و برنامه ریزی فرآیند اجرایی آغاز شود.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد : تراش و روکش آسفالت، پیاده روسازی، مرمت و احداث نهر و جدول، بهسازی معابر شهری در موضوعات مربوط به فنی و عمرانی، رنگ آمیزی و پاکسازی المان های شهری، جانمایی مجدد مخازن پسماند، ایمن سازی بوستان ها در موارد خدمات شهری و مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی و اصلاح هندسی نیز در قالب اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک  اجرایی می شود.  

انتهای پیام/ 
 

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 53618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =