دو تیم تخصصی منطقه 11 و بیمارستان روزبه در نمایشگاه سلامت شهر تهران مشغول به فعالیت شدند

شهردار منطقه 11 از فعالیت تیم تخصصی جهادی، بهداشتی و درمانی این منطقه به همراه تعدادی روانشناس و پرستار از بیمارستان روزبه در نمایشگاه سلامت شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به برپایی نمایشگاه سلامت شهر گفت: شهرداری منطقه 11 در این نمایشگاه که به مناسبت هفته سلامت برپا شده، با دو تیم تخصصی جهادی، بهداشتی و درمانی که یکی از طرف منطقه و دیگری با همراهی تعدادی از روانشناسان و پرستاران بیمارستان روزبه تشکیل یافته بود، حضور فعال داشت.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: ارائه خدمات این دو تیم به صورت هرروزه در نمایشگاه سلامت شهر صورت گرفت؛ همچنین در روز چهارم از هفته سلامت، شاهد حضور پرشور و نشاط همه دبیران فعال کانون‌های سلامت منطقه ۱۱ به همراه خانواده‌هایشان در برنامه‌های خدمات‌درمانی و بهداشتی و استیج شاد سلامت شهر بودیم.

گفتنی است در روز چهارم هفته سلامت که بر طبق شیفت‌بندی اداره کل سلامت شهرداری تهران بیان شده بود، معاون اجتماعی این منطقه به همراه همه مدیران ستادی و اجرایی و همه مدیران محلات ۱۷گانه این منطقه در محل نمایشگاه سلامت شهر حاضر شدند و به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 53350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =