برپایی میز آموزش مدیریت بحران در میدان راه‌آهن منطقه ۱۱

رئیس اداره پیشگیری و مدیریت بحران منطقه ۱۱ از برپایی میز آموزشی مدیریت بحران در میدان راه آهن واقع در این منطقه با هدف افزایش آمادگی شهروندان در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مجید رسولی، رئیس اداره پیشگیری و مدیریت بحران منطقه با اشاره به برپایی میز آموزشی مدیریت بحران این منطقه در میدان راه‌آهن گفت: این میز آموزشی با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای آمادگی شهروندان در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و محوریت جذب داوطلب جدید از بین شهروندان علاقه‌مند برپا شد.

رسولی با بیان اینکه این اقدام با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبه‌رو شد، افزود: غرفه مدیریت بحران منطقه ۱۱ در جشنواره دیار سلامت این منطقه با حضور اعضای گروه‌های دوام و ایمنی و با شعار «شهرآماده» به آموزش موضوعات امدادی و مبانی مدیریت بحران، شیوه صحیح پناه‌گیری، هنگام وقوع زلزله و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت بحران به شهروندان پرداخت.

رسولی با تأکید بر تأثیرگذاری آموزش اصول ایمنی و مدیریت بحران به شهروندان در ترویج فرهنگ ایمنی و آشنایی با راه‌های مقابله با حوادث ادامه داد: آشنایی شهروندان با اصول و مبانی مدیریت بحران و تمرین چگونگی پناه‌گیری صحیح، تخلیه امن اضطراری و امداد و نجات از اهداف برپایی این غرفه بود.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 53710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =