مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در شهرک شهید خرازی منطقه ۲۲

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شهادت امام صادق (ع) در شهرک شهید خرازی منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲؛ مراسم تشییع شهید گمنام ۱۷ ساله که در عملیات کربلای ۵ در شلمچه از ساعت ۱۵ از درب شمالی در شهرک شهید خرازی آغاز شده بعد از اقامه نماز و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای برنامه به محل تدفین انجام شد.

در مراسم امروز حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران در سخنانی، اظهار داشت: امروز شاهد مراسم باشکوه تشییع یک شهید گمنام در این مرکز هستیم. شهدایی که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دین اسلام و دین حق فدا کردند. بر همین اساس هم روزی خواهد رسید که دین حق بر همه عالم چیره خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیزاده، افزود: دین حق اسلام است و اراده خدا همین است که این دین عزیز موجب رستگاری و عاقب به خیری انسان‌های دنیا شود. امروز این مراسن شتییع شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق (ع) انجام می شود و اسلام از منظر امام صادق (ع) حقیقتی توامان با مجاهدت شبانه روزی است.

نماینده ولی فقیه درسپاه ادامه داد: دین مبین اسلام دینی است که سرشار از مجاهدت و ایثار است و نمونه آن این شهید گمنام ۱۷ ساله است. بر همین اساس هم مشاهده می کنیم و خواهیم دید که دنیا پیام امامت و ولایت را دریافت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر اینکه، امروز دانشگاه‌های آمریکا را مشاهده می‌کتید که چه شرایطی دارند و این موضوع نشان می‌دهد که غزه یک باریکه از خاک نیست بلکه و بلکه به وسعت عالم است.

حجت‌الاسلام علیزاده، در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با این عزت شهدا و خط مقاومت شاهد یک پارچه شدن عالم باشیم.

گفتنی است پیکر این شهید گمنام ۱۷ ساله پس از اقامه نماز و با حضور پرشور و چشمگیر مردم تهران در محل درنظر گرفته شده برای تدفین این شهید گمنام به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 53821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =