تکمیل فاز دوم بوستان ساوار در منطقه ۲۲

بوستان نیمه‌کاره ساوار در شهرک امید دژبان در ناحیه ۶ منطقه ۲۲ تکمیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، امیر گلی پور گفت: این بوستان به منظور ایجاد فضای تفریحی برای ساکنین محله امید دژبان و به درخواست شهروندان ساکن در این نقطه از منطقه ۲۲ احداث شده بود و با پیگیری های بعمل آمده در هفته های گذشته عملیات عمرانی این بوستان پس از مدت ها انجام و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: عملیات کاشت درخت و گونه‌های متنوع گیاهی با رویکرد کاهش استفاده بی رویه از منابع آب‌های زیرزمینی نیز در دستورکار احداث این بوستان مورد توجه قرار گرفته است.

گلی پور عنوان کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی این منطقه و نیاز مبرم به نگهداری و احیاء فضای سبز و همچنین محدودیت‌های کمی و کیفی منابع آب و لزوم تامین منابع آب شرب و بهداشتی سالم برای شهروندان، موضوع ضرورت داشتن فضای سبز منطقه و تامین آب جهت آبیاری آن یکی از ضروریات مهم در حوزه نگهداشت فضای سبز منطقه به شمار می رود.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش فضای سبز شهری بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و همچنین محدودیت منابع آبی، طرح ساماندهی فضای سبز با اجرای طرح‌های تشتک زنی و از بین بردن علف‌های هرز در دستور کار واحد فضای سبز قرار گرفته است؛ همچنین عملیات حذف علف‌های هرز، رفع آلودگی‌های بصری و افزایش راندمان آبیاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 53883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =