طعمه‌گذاری، لانه‌کوبی و انسداد مسیر در سطح محلات منطقه ۱۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در این منطقه به طور روزانه و بنا به درخواست‌های مردمی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه طبق آمار، از اولویت‌های مطالبات مردمی در منطقه ۱۱، مبارزه با جانوران مضر شهری بوده، گفت: با توجه به این امر، مقرر شد با حساسیت بیشتری به این موضوع پرداخته شود و ازاین‌رو طعمه‌گذاری برای این جانوران به طور روزانه و مستمر در دستور کار منطقه قرار گرفت.

طباطبایی افزود: بر این اساس، طرح مبارزه با جانوران مضر شهری، طبق برنامه زمان‌بندی‌شده در سطح محلات در حال اجراست و این طرح طی سه مرحله طعمه‌گذاری، لانه‌کوبی و انسداد مسیرهای این حیوانات به انجام می‌رسد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ همچنین بیان کرد: طرح یادشده به منظور کنترل جمعیت موش‌های شهری، حفظ بهداشت عمومی و افزایش رضایت و کاهش شکایات شهروندان توسط اکیپ‌های تخصصی که به صورت متمرکز از طریق اداره خدمات شهری این معاونت راهبری می‌شوند، به صورت محوری و ویژه در محورهای آلوده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 53711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =