معبر شهید اردستانی بازگشایی شد

پس از گذشت ۱۰ ساعت تلاش بی‌وقفه عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و پلیس راهور، عملیات جمع‌آوری گل و لای و بازگشایی بخشی از اتوبان شهید خرازی حد فاصل معبر شهید اردستانی و بلوار پژوهش انجام و معبر مذکور بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ به علت  باران شدید شب گذشته در محورهای مواصلاتی منطقه ۲۲ و ورود بخشی از گل و لای حاصل از ریزش کوه به اتوبان شهید خرازی، این مسیر مسدود شده بود که با تلاش عوامل خدمات شهری منطقه این معبر بازگشایی شد.

محمدحسن فصیح، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲  که از دقایق ابتدایی در محل وقوع حادثه مستقر شده در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در این باره اظهار کرد: با تلاش عوامل شهرداری منطقه ۲۲‌ و از ساعت ۲ بامداد روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه بخشی از گل و لای محور اتوبان خرازی واقع در این منطقه با چندین دستگاه بلدوزر و کامیون جمع آوری شد و با تلاش‌های بی وقفه یکصد نفر از عوامل خدمات شهری منطقه، معبر شهید اردستانی و پژوهش بازگشایی شد.

وی در ادامه افزود: حجم زیادی از گل و لای حاصل از ریزش کوه وارد معبر اصلی بزرگراه شهید خرازی شده بود که این حجم از گل و لای با بکارگیری ۵ دستگاه کامیون و ده‍ها نیروی انسانی جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

انتهای پیام/

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 53816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =