شربیانی به درخواست شهروندان منطقه ۱۶ رسیدگی کرد

در طرح پیگیر کار مردم تهران دیدار مردمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران روز دوشنبه با هدف پیگیری مشکلات و درخواست‌های شهروندان در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۱۶ برگزار شد و بیش از ۲۰ نفر از شهروندان مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، جعفر شربیانی در راستای اجرای طرح «پیگیر کار مردم تهران» روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با حضور در شهرداری منطقه ۱۶، به درخواست ها و مشکلات بیش از بیست نفر از شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

جعفر شربیانی گفت: همانند جلسات گذشته بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه شهرسازی بود که درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر شد و در موضوعات دیگر هم مواردی مطرح شد که تلاش می شود در چارچوب مقررات و با مساعدت شهردار منطقه رسیدگی شود.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه نیز با بیان اینکه جلسه سی اُم  بدون واسطه،  مردم با مسئولین و طرح مشکلات و درخواست های آنان در منطقه ۱۶ انجام شد؛ خاطرنشان کرد: یکی از روش‌هایی که فاصله مردم و مسوولان را کم و رضایتمندی و اعتماد شهروندان را جلب می‌کند، همین ملاقات‌های عمومی مردمی و چهره به چهره است.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 52856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =