بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس منطقه١۶

بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس از فعالیت‌عُهای حوزه ترافیک در منطقه ١۶ است که به منظور رفاه حال شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان است، گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نوسازی و بهسازی ١٣٩ ایستگاه اتوبوس انجام شد.
وی با اشاره به فعالیت هایی چون نظافت، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها ، رنگ آمیزی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و سرپناه آن‌ها ، از جمله در محور رجایی افزود:
تامین روشنایی سرپناه ایستگاه های اتوبوس بی آر تی و شهری منطقه انجام شده است.
وی ادامه داد: در این راستا تعمیرات قطعی برق و روشنایی ایستگاه های اتوبوس نواحی نه گانه با فازبندی و به صورت مستمر در حال پیگیری است.
شهردار منطقه١۶ با یادآوری اینکه افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاه های اتوبوس از اولویت های مدیریت شهری در سال جاری است، تاکید کرد: به همت حوزه حمل و نقل و ترافیک و واحد اتوبوسرانی منطقه به طور پیوسته تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی در داخل ایستگاه های اتوبوس و نوسازی صددرصدی سرپناه ایستگاه ها برای خدمت رسانی کیفی تر به شهروندان منطقه انجام می شود.
انتهای پیام/
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 53576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =