بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد

شهردار منطقه ۲۱ در جلسه ساماندهی بساط گستران از برنامه‌ریزی دقیق، آسیب‌شناسی و رسیدگی به مشکلات با هدف گسترش و نگهداشت بازارچه تهرانسر در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست، روسای ادارات بازرسی و حراست، پلیس راهور و اجرائیات برگزار شد؛ به لزوم گسترش بازاچه تهرانسر با بررسی مشکلات، آسیب شناسی و برنامه ریزی دقیق رسیدگی شد.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ با بیان مطلب فوق گفت: رفع سدمعبر در پیاده‌رو، رفع مشکل ترددی و گره گشایی ترافیکی و ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و کسبه و رونق اقتصاد دستفروشان در محل بازارچه از اهداف برپایی این بازارچه است.

وی در ادامه گفت: این معضل در همه جای تهران وجود دارد و بحث دستفروشان و جمع‌آوری آنها و رفع سد معبر، کار بسیار راحتی نیست و باید طبق ساز و کار دقیق و درست پیش رفت.

"سعید بیگی" مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر ضمن تشکر از اجرای این طرح در منطقه ۲۱ گفت: امروزه به یک خردی رسیده اید که می توان کار را بطور کاملتری انجام دهید. شهرداری باید با حضور مستمر خود پای کار و با نظارت دقیق در حفظ و نگهداشت و توسعه این بازارچه تلاش کند.

"مسعود رنجبریان" مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در ادامه این جلسه بیان کرد:  باید درخصوص دستفروشان و توسعه و نگهداشت بازارچه، منطقه در محور اصلی کار قرار گیرد و با آسیب شناسی این طرح، توان خود را در توسعه و نگهداشت این بازارچه با کمک نیروی یگان ادامه دهد.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 52821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =