لزوم جدیت در اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب‌دیده اجتماعی

شهردار منطقه ۲۰ در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه به لزوم جدیت در اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب‌دیده اجتماعی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها با مشارکت سازمان‌ها و ادارات متولی این امر تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ اولین جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه در سال ۱۴۰۳ با موضوع اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی ویژه گروه های هدف شامل معتادین متجاهر، متکدیان، کودکان کار و خیابان و افراد زباله گرد و با هدف کمک به این افراد، بهبود منظر شهری و ارتقاء امنیت اجتماعی محلات برگزار شد.

رضا شنگی شهردار منطقه در جلسه شورای معاونین و مدیران ضمن تاکید بر جدیت در اجرای این طرح و بهره گیری از تمام ظرفیت ها با مشارکت سازمان ها و ادارات متولی این امر، افزود: ۴ واحد گشت فوریت های خدمات اجتماعی با همکاری نواحی، یگان حفاظت، فرماندهی نیروی انتظامی، اداره بهزیستی در ۲ شیفت از ساعت ۸ صبح الی ۲۲  شب برای ساماندهی افراد مذکور پیش بینی شده است.

شهردار منطقه با اشاره به پروژه های در حال اجرا، تاکید کرد: شهرداران نواحی به تمامی پروژه های در حال اجرا اشراف کامل داشته باشند و قبل از اجرای هر پروژه، اطلاع رسانی کامل به شهروندان انجام شود.

علی محمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به گزارش تجمیعی افراد ساماندهی شده از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ماه گفت: طی این مدت حدود ۳۵۸  کودک کار، معتاد متجاهر، متکدی و زباله گرد  ساماندهی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای فاز دوم طرح مذکور از ۱۵ تا ۳۱ فروردین ماه، تمامی ادارات ذیربط واحد گشت فوریت های خدمات اجتماعی با همکاری نواحی، یگان حفاظت، فرماندهی نیروی انتظامی و اداره بهزیستی آمادگی خود را اعلام کرده اند.

ارائه برنامه‌های سال ۱۴۰۳ معاونتها، تاکید بر اجرای طرح تحولی ۲۰گانه خدمت و آخرین وضعیت پروژه های احداثی از دیگر موارد پیگیری شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 52459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =