تبدیل بزرگترین مرکز تجمع معتادین به گلخانه و شهربازی

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ اهم اقدامات اجرا شده در این ناحیه با هدف ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان را تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، صفر علی محمد گفت: در مسیل باختر واقع در این ناحیه یه فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

وی با تاکید بر استمرار طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر ادامه داد: نظارت و پایش مستمر فضاها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادین، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تصریح کرد: با نصب صندلی، کاشت گونه های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم پلازا واقع در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس که محلی برای تجمع کارگران فصلی شده بود اجرا و ساماندهی شود.

وی اظهار داشت: پیاده رو سازی و سنگ فرش خیابان سبلان ضلع شرق به طول ۷ هزار مترمربع که از ادوار گذشته به یکی از معضلات منطقه تبدیل شده بود با استفاده از پتانسیل ها موجود اجرایی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

علی محمد یادآور شد: خیابان بازرگان یکی از معابر پرتردد این ناحیه است که با توجه به واقع شدن آن در بافت فرسوده مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد می کرد و تردد بالای خودروها برای ورود به خیابان سبلان به بزرگراه شهید صیاد شیرازی را در این معبر شاهد بودیم، که توانستیم با اجرای عملیات تعریض این معضل را برطرف کنیم و همچنین یکی دیگر از مشکلات این خیابان آب گرفتگی هایی بود که در فصل بارش بوجود می آمد که از طریق تبدیل کانیو به نهر این معضل نیز مرتفع شد.

به گفته وی خیابان های ماندگار، باقرزاده، بروجنی و بوریایی از معبر منطقه ۷ است که طول زیاد اما عرض کم دارند بنابراین آسفالت این معابر یکی دیگر از معضلات ناحیه بوده که در نهایت عملیات اجرای آن تکمیل شد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ با تاکید بر استفاده از ۵ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در این ناحیه در سال گذشته، افزود: در میانه چهار خیابان گوهری، معلم، قدوسی و امجدیه، هفت مدرسه و ۲ دانشگاه قرار دارد که برای رفاه حال دانش آموزان و دانشجویان عملیات پیاده روسازی در این معابر اجرا شد.

وی در پایان تاکید کرد: احداث ۲ هزار و ۲۰۰ کانیو کتابی در بافت فرسوده و محلات کم برخوردار، مرمت و بازسازی نهر خیابان شهدای ناجا از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این ناحیه بوده است.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 53574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =