بهره‌مندی روزانه ۳۰۰ شهروند از ایستگاه‌های "حال خوب "منطقه ۱۳ در هفته سلامت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های سلامت در نواحی چهارگانه از بهره‌مندی روزانه ۳۰۰ شهروند از خدمات این ایستگاه‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: به مناسبت هفته سلامت، ایستگاه های سلامت به مدت یک هفته در بوستان های پیروزی، خیام، فلکه دوم نیروی هوایی و میادین میوه تره بار دهقان و جاجرود در منطقه ۱۳ تهران  فعال شد.

وی افزود: در این ایستگاه ها به مدت یک هفته، ویزیت پزشک، غربالگری فشار خون و قند خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی و کلاس ها و کارگاه های متعددی در زمینه های مختلف ارائه می شود.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: در کنار خدمات سلامت محور، چادر ستاد بحران  با حضور مسئول ستاد بحران منطقه و نیرو های گروه های دوام با محوریت آموزش اطفای حریق استقرار یافته است.  

وی یادآور شد: آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤولیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت  در امر خود مراقبتی فردی و سازمانی، در این ایستگا ه ها  با تحقق رویکرد جامعه و انسان سالم شکل گرفته است.

انتهای پیام/ 

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: 53354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =