صیانت از حقوق شهروندان، وظیفه اصلی شهربانان و حریم‌بانان

در جلسه مشترک شهردارمنطقه۱۳ با مدیر عامل شهربان و حریم‌بان، ضمن تشریح ۳ ماموریت اصلی شرکت شهربان و حریم‌بان، بر تعامل و هماهنگی دوطرفه تاکید شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مسعود رنجبریان، مدیر عامل شهربان و حریم بان  با حضور در ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ با محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه دیدار و در خصوص رویکرد، ماموریت های شرکت شهربان و حریم بان و ضرورت تعاملات گفتگو کرد.  
مسعود رنجبریان در  این جلسه گفت: شرکت شهربان و حریم‌بان، ۳ ماموریت اصلی از جمله رفع سدمعبر، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و همچنین موضوع حریم‌بان را پیگیری و رصد می‌کند که اصلی‌ترین وظیفه صیانت از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر تهران است.
ترکیب نیروهای شرکت شهربان و حریم‌بان در ماموریت‌ها و اقدامات شرکت شهربان حریم‌بان شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف به ویژه ساماندهی دستفروشان در شهر تهران و صیانت از بروز ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده و حریم منطقه ۱۳  از اهم مواردی بود که مدیر عامل شهربان و حریم بان در دیدار با شهردار منطقه ۱۳ به آنها اشاره کرد.  
همچنین، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ ضمن بیان دغدغه ها و موضوعات کاری در زمینه مسائل مربوط به سد معبر و حریم، ارتباط نزدیک حوزه های مرتبط منطقه با شرکت شهربان و حریم بان، ساماندهی صنایع و مشاغل و نیروی انتظامی را لازمه پیشبرد امور دانست.  
وی ادامه داد: با توجه به اینکه محدوده حریم، ذخیره‌ای برای شهر و به‌عنوان تنفس‌گاه محسوب می‌شود حفاظت از این عرصه مهم، از اولویت‌های مدیریت شهری است که با هدف یکپارچگی عمل، هر اقدام عملیاتی در محدوده حریم شهری، در راستای قوانین و دستورالعمل‌های  مرتبط انجام می‌گیرد.
شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: در بحث سد معبر وانتی و سیار که بعضا با ایجاد سد معبر موجب ایجاد ترافیک و مشکلات برای شهروندان می‌شوند، طرحی اجرا شد که تعداد وانتی‌های سد معبر در خیابان های پر تردد نواحی در منطقه  به حداقل خود رسید.
انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 53695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =