از دانش‌آموزان منطقه ۱۱ در لیگ همیار محیط زیست شهر تهران تقدیر شد

شهردار منطقه ۱۱ از کسب موفقیت دانش‌آموزان این منطقه در لیگ همیار محیط زیست شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: تعداد ۳۰ نفر از کودکان منطقه ۱۱ با حضور در لیگ همیار محیط زیست شهر تهران در پنج پنل تخصصی آب، هوا، انرژی، زمین و پسماند شرکت کرده و ۵ تن از آنها به عنوان نفرات برتر این لیگ برگزیده شدند.

سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دراین‌باره توضیح داد: دانش‌آموزان با توجه به شرکت در دوره‌های آموزش‌های محیط زیستی که طی سال گذشته گذرانده بودند، توانستند در این لیگ حاضر شوند و به ارائه آثار هنری خود در رشته‌های نقاشی، کاردستی و سرود بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه داشتن نسلی از کودکان دوستدار محیط زیست، آینده سلامت شهر و شهروندان را تضمین می‌کند، افزود: این آثار، پس از داوری با حضور داوران و کمک‌داوران مربوط به رقابت پرداختند و در پایان مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از  برگزیدگان تقدیر صورت گرفت.

اختتامیه لیگ آموزشی، پژوهشی همیار محیط زیست ویژه کودکان پیش‌دبستانی شهر تهران در هفته زمین پاک و در جمع مربیان، مدیران محیط زیست و دانش‌آموزان همیار محیط زیست منتخب مناطق ۲۲گانه تهران در باغ کتاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 53349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =