ضرورت بررسی مجدد تقاطع غیرهمسطح در خیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تقاطع غیرهمسطح در خیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس امکان‌سنجی و بررسی مجدد صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سیدمحمد آقامیری در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار است تقاطع غیرهمسطح در خیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس اجرا شود، اظهار کرد: مردم این موضوع را مطرح کردند که این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم که امکان سنجی و بررسی مجددی صورت بگیرد. با توجه به اینکه ردیف بودجه به آن اختصاص یافته و کد بودجه دارد، درخواست می کنیم بررسی صورت بگیرد.

وی افزود: کسانی که در کنار معابر و خیابان های اصلی زندگی و یا فعالیت می کنند، باید بدانند که ایستگاه های اتوبوس در این معابر قرار بگیرد. برخی گلایه داشتند که ایستگاه مقابل فروشگاه آنها قرار گرفته و انتظار داشتند منتقل شود.

آقامیری با بیان اینکه پل عابر پیاده ای برای اجرای یک طرح جابجا شده و این گلایه را داشتند که نباید به فضای جدید منتقل می شد، خاطرنشان کرد: کسانی که در کنار معابر و بزرگراه ها سکونت دارند و یا مشغول به کار هستند، باید بدانند که این تاسیسات باید ایجاد شود.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 52815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =