احداث دهکده‌های ورزشی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شده زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار مترمربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تهاتر هفت ملک شهرداری با ورزشگاه تختی، اظهار کرد: شهرداری تهران در راستای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت مترو تهران اقدام به این تهاتر کرد و هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد.

وی با بیان اینکه برای توسعه خط هفت مترو تهران و توسعه آزادراهی شورا نسبت به واگذاری این املاک مجوز داد، خاطرنشان کرد: در تبصره این مصوبه به شهرداری تهران تکلیف داده شد که باید نسبت به تأمین زمین معوض و اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۱۴۰۳ برای ساخت مجموعه های ورزشی جایگزین اقدام کند.

شمس احسان همچنین تصریح کرد: بر اساس دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد و با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 52814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =