خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌ها به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فعالیت‌های گوناگونی از سوی مددکاران ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی صورت می‌گیرد، گفت: در سال گذشته به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان از سوی مددکاران پایگاه‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری خدمات‌رسانی صورت گرفته است.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهارکرد: خدمات گوناگونی در ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود که بخشی از این خدمات تعریف شده برای بیماران اعصاب و روان است که با ارائه مشاوره فردی و معرفی به مراکز درمانی مراحل کار انجام می شود. برخی از این بیماران اعصاب و روان هم، چون افرادی هستند که گم شده اند، به خانواده ارجاع داده می‌شوند.

وی همچنین افزود: پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایانه‌های مسافربری کمک بسزایی به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت. به همین منظور در تعدادی از پایانه‌های مسافربری ساعت فعالیت این پایگاه‌ها را افزایش داده‌ایم تا خدمات‌رسانی مطلوب صورت گیرد.

احمدی صدر ادامه داد: از دیگر اقدامات پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایانه‌ها درخصوص کودکان فرار است که با هماهنگی‌های انجام شده تحویل سازمان بهزیستی یا خانواده می‌ شوند.

گفتنی است در شهر تهران ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند که پایگاه‌های پایانه‌های مسافربری، سازمان بهشت زهرا، تاکسیرانی و حرم مطهر از سوی این سازمان و سایر پایگاه‌ها از سوی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اداره می شود.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 52753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =