بوم شهر؛ سلسله رویدادهای خلق اثر در مجتمع تولیدات رسانه‌ای کندو برگزار می‌شود

مدیر مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر تهران(کندو) از برگزاری سلسله رویدادهای خلق اثر رسانه‌ای با عنوان بوم شهر در نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

حمیدرضا عسگری مزین، مدیر مجتمع تولیدات رسانه ای شهر تهران(کندو) در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به برگزاری سلسله رویدادهای خلق اثر رسانه ای با عنوان بوم شهر در نیمه دوم اردیبهشت ماه، اظهار کرد: این رویدادها در حوزه های جستارنویسی، مستند کلیپ، پادکست عکاسی با حضور استادان و تولیدکنندگان اجرا می‌شود.

عسگری هدف از برگزاری بوم شهر را تولید آثار رسانه ای در راستای نشان دادن کارآمدی شهرداری تهران دانسته و افزود: مجتمع تولیدات رسانه ای شهر تهران در قالب سلسله رویدادهای خلق اثر به تولید محصولات رسانه ای خلاقانه می پردازد.

وی با تشریح روند برگزاری بوم شهر، اظهار کرد: پس از بررسی داده های مربوط به اقدامات شهرداری تهران در دوره جدید، موضوعات حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی، احداث تقاطع ها و جلب مشارکت مردمی در مدیریت شهری را برای تولید محصولات رسانه ای انتخاب کردیم.

مدیر مجتمع تولیدات رسانه ای شهر تهران با بیان اینکه احصاء رویکرد شهرداری تهران قدم بعدی در مساله بود که پس از بحث و بررسی های کارشناسی در این خصوص به جمع بندی های محتوایی رسیده و بر این اساس بسته های محتوایی برای تیم های شرکت کننده در بوم شهر در حال آماده سازی است.

عسگری در بخش دیگر اظهارات خود با اشاره به ارائه محتوا و رویکرد مورد نظر شهرداری تهران به شرکت کنندگان، استاد محوری را الگوی اجرای سلسله رویدادها دانسته و افزود: در این مدل مسئولیت راهنمایی فنی افراد شرکت کننده در قالب مشخص را به استاد مدعو سپرده می شود.

وی از علاقه مندان به شرکت در سلسله رویدادهای خلق اثر بوم شهر دعوت کرد برای ثبت نام به سایت مجتمع تولیدات رسانه ای شهر تهران(کندو)به نشانی https://candocomplex.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 53452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =