اجرای ۴۴ عنوان برنامه در منطقه ۱۶ همزمان با دهه کرامت

نشست تبیین و ترسیم سیاست‌های مدیریت شهری، بیان شعار محوری و عناوین دهه کرامت و اعلام اهم برنامه‌ها و سرفصل فعالیت‌ها در دهه کرامت امروز توسط قرارگاه شهید شاطری در منطقه ۱۶ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره به عنوان شعار امسال دهه کرامت در سال ۱۴۰۳ با عنوان «با شما سربلندیم» برگرفته از روایتی از امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با تعامل و هم افزایی بین ادارات خدمات رسان سطح منطقه در دهه کرامت بتوانیم جایگاه والای حضرت فاطمه معصومه (س) را معرفی کنیم؛ زیرا کریمه اهل بیت(ع) هجرت‌شان به قم علاوه بر دیدار با برادر یک هجرت سیاسی و احیای شریعت و مبارزه سیاسی تلقی می‌شد.

شهردار منطقه در نشست قرارگاه شهید شاطری از برنامه ریزی های لازم در خصوص هماهنگی هرچه بیشتر در باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه کرامت و تدارک بیش از ۴۴ عنوان برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و خدماتی همزمان با ایام دهه کرامت در منطقه  خبر داد و افزود: تقویم ایران مملوء از مناسبت‌های مذهبی و ملی است. بر همین اساس باید ایام را گرامی بداریم؛ این کار تربیتی مناسبتی هم در کشور و هم در میان شیعیان عالم وجود دارد و بی سابقه است. این گونه برنامه‌ها روند تربیتی است و اگر هر روز هم از امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) صحبت کنیم باز هم کم است.

وی درباره نام گذاری ایام دهه کرامت بیان کرد: حسن نام گذاری ها این است که هر ساله با توجه به تقارن مناسبت‌های ملی و مذهبی انجام شده است.

گفتنی است جشن های دهه کرامت از روز ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود و از ویژه برنامه های این دهه می توان به اجرای گروه سرود ویژه دهه کرامت، برنامه های متنوع روز دختر و برپایی موکب های پذیرایی اشاره کرد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 54086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =