استقبال پر شور شهروندان از دهکده بهار ایران منطقه ۱۹ در جشن میلاد کریم اهل بیت

همزمان با جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت در بوستان شهید کاظمی نزدیک به هزار نفر از شهروندان در برنامه دهکده بهار ایران حضور داشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: جشن بزرگ دهکده بهار ایران همراه با مراسم آیینی نوروز، غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی افطاری ساده از دوم فرودین در بوستان شهید کاظمی جنب ساختمان شهرداری ناحیه دو از اذان مغرب و عشاء تا ساعت۲۴ در قالب برنامه های متنوع شاد در حال برگزاری است.

به گفته این مسئول جشن ولادت کریم اهل بیت با اجرای گروه سرود، موسیقی زنده، اجرای مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت ماه مبارک رمضان، برپایی غرفه های سلامت، عفاف و حجاب، پاسخگویی به سوالات شرعی در ماه رمضان، عرضه محصولات اقوام، انواع گل و گیاه آپارتمانی، داوم و ایمنی، مدیریت پسماند، ورزش پینگ پنگ فوتبال دستی، دارت، بازی های بومی و محلی و... همراه بود.

مطهری موید با اشاره به توزیع افطاری ساده در پردیس دهکده بهار ایران بیان کرد: از دوم فروردین ماه تا کنون بیش از سه هزار بسته افطاری ساده همراه با عدسی و چای در زمان اذان مغرب و عشاء در بین روزه داران شرکت کننده در این برنامه توزیع شده است.

براساس این گزارش جشنواره دهکده بهار ایران تا نهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 52014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =