طی دو هفته آینده زیرگذر تندگویان بازگشایی می‌شود/ کل پروژه؛ مردادماه

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد، گفت: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

به گزارش خبرنگار شهر، هادی حق‌بین ظهر امروز -۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- در حاشیه یکصدوهجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه پروژه بزرگراه شهید تندگویان به دلیل وجود تاسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان شد و طولانی شد و اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب بود که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.


وی با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.


حق‌بین با اشاره به بازدید اخیر وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجرا است و کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند که تا این معارضین رفع نشوند نمی‌توان کار را پیش برد.


وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که منطقه داده و با توجه به اینکه نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفته، رفع معارض انجام می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی، فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.


معاون شهردار همچنین درخصوص سرانجام بزرگراه شهید شوشتری با بیان اینکه فاز اول بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه‌نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 53440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =