هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین محدوده فضای سبز تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ آغاز هرس و به‌زراعی درختان در این منطقه غربی تهران خبر داد و گفت: حجم وسیع فضای سبز در این منطقه از شهر تهران وجود دارد که طرح هرس و به.زراعی بهاری درختان به همت عوامل اداره فضای سبز منطقه اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ محمدحسن فصیح اظهار کرد: در این منطقه از شهر تهران بیش از ۹۰ بوستان محلی و همچنین فرامنطقه ای از جمله بوستان های جنگلی لتمال کن، چیتگر، خرگوش دره، وردآورد و جوانمردان وجود دارد و حجم سه هزار و ۸۰۰ هکتاری فضای سبز موجود نیازمند رسیدگی و توجه ویژه در تمامی فصول سال است.

وی افزود: در این منطقه از شهر تهران نیز بیش از ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی شامل بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی، شهید فهمیده و آزادگان وجود دارد که هرس درختان حاشیه مسیر تردد خودروها در حجم وسیع بصورت مستمر انجام می شود.

فصیح ادامه داد: برای هرس درختان آموزش های لازم از سوی اداره فضای سبز به کارگران داده شده و از سوی دیگر کارشناسان حوزه فضای سبز بر هر تیم اجرایی در نواحی شش گانه نظارت دارند و پس از پایان طرح هرس، اطراف درختان مورد پاکسازی و به زراعی قرار می گیرد و سپس کوددهی این حجم از فضای سبز با نظارت دقیق کارشناسان اجرا می شود.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 51990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =