سرعت‌گیری اجرای خط انتقال فاضلاب در منطقه ۲۲

روابط عمومی منطقه ۲۲ اعلام کرد که عزم مدیریت شهری در رفع مشکل فاضلاب بر این است تا با راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های متمرکز و لوکال، زمینه را برای بازچرخانی آب و آبیاری فضای سبز منطقه مهیا کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ گلی‌پور با تاکید بر عزم جدی مدیریت شهری در پیاده‌سازی و ساخت تصفیه‌خانه‌های متمرکز و محلی در منطقه ۲۲ اظهار کرد: بالا بودن حساسیت‌ها در پیاده سازی و ساخت تصفیه‌خانه و خطوط انتقال فاضلاب در این منطقه باعث افزایش همکاری‌های بین بخشی بین سازمان‌های مربوطه در جهت تسریع در ساخت و اجرای طرح شده است.
وی از سرعت گیری در اجرا و نصب فاضلاب شهری اگو در این ناحیه خبر داد و گفت: نصب اتصال فاضلاب شهری اگو، یک مرحله مهم در توسعه زیرساخت های شهری است که به بهبود شرایط بهداشتی و محیط زیست شهر کمک می کند. گودرزی بیان کرد: نصب اتصال فاضلاب شهری اگو شامل انجام مراحل طراحی، حفر یا حفاری، نصب و اتصال لوله ها و تست و عیب یابی است. با اتصال به شبکه فاضلاب شهری، امکان استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب شهری و جلوگیری از آلودگی منابع آب و خطرات بهداشتی از بین می رود.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ تکمیل شبکه فاضلاب شهری در سطح ناحیه یکی از مطالبات اصلی شهروندان است و ما در مجموعه مدیریت شهری این آمادگی را داریم تا تمام مجوزهای لازم در مسیر اجرای پروژه را صادر کنیم.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 53448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =