برگزاری مسابقات متنوع در منطقه ۷ به مناسبت هفته سلامت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری مسابقات فوتسال چهارجانبه به مناسبت هفته ملی سلامت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت، رقابت های ورزشی متنوعی ویژه اقشار مختلف جامعه در سطح منطقه اجرا خواهد شد.در همین راستا یک دوره مسابقات فوتسال چهار جانبه ویژه کارکنان شهرداری منطقه و کارکنان مراکز بهداشت برگزار شد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش ورزش در سلامتی تک تک افراد جامعه گفت: این رقابت ها در جهت تحقق بخشیدن شعار(حال خوب ساختنس است) برگزار شد تا با تشویق شهروندان به ورزش ضمن افزایش سطح سلامت جسمانی توجه ویژه ای به سلامت روان آنها شود.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: رقابت های فوتسال چهار جانبه در مجموعه ورزشی ساعی با حضور تیم کارکنان شهرداری منطقه هفت، مرکز بهداشت شمال تهران، مرکز بهداشت شرق تهران و تیم حراست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و در پایان تیم شهرداری منطقه هفت مقام اول این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است در پایان به تیم های برتر تندیس ، لوح تقدیر به رسم یادبود اهداء شد.

وی در ادامه از بازدید از بیمارستان بهرامی اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان کودکان بهرامی ، یکی از بیمارستان‌های فوق تخصصی است که در زمینه اطفال مشغول است و همواره تعامل دوسویه با مدیریت شهری داشته است.

راجی تقدیر از کادر درمان را از سرفصل‌های اقدامات سلامت‌محور منطقه در هفته سلامت برشمرد و هفته ملی سلامت را فرصت مغتنمی در جهت تقدر از تلاشگران عرصه سلامت شمرد و اظهار داشت؛ تیم پزشکی ، پرستاران از ارکان اصلی نظام سلامت هستند و اگر امروز شاهد موفقیت‌های چشمگیر در حوزه سلامت در میهن اسلامی‌مان هستیم بخش بزرگی از آن توفیقات در سایه تلاش‌های این عزیزان می باشد.

وی ضمن گفتگو با ریاست بیمارستان و کادر درمان با اهداء گل از زحمات این عزیزان تقدیر نمود.گفتنی است در حاشیه این بازدید راجی و هیات همراه با حضور در بخش کودکان بستری شده ضمن ملاقات و گفتگو با اهداء هدیه و گل به کودکان بستری شده و همراهان این عزیزان آرزوی سلامتی و بهبودی برایشان داشتند.

شایان ذکر است در خلال این بازدید برنامه های شاد و مفرح توسط گروه هنری در جهت تحقق بخشیدن شعار " حال خوب ساختنی است " و با هدف تقویت شرایط روحی و روانی کوکان در جهت بهبود و تسریع روند درمان این عزیزان اجرا شد و اجرای این برنامه توانست لبخند را حتی برای چند ساعت مهمان چهره های بی آلایش این کودکان نماید.

راجی در پایان موضوع سلامت را به عنوان یکی از محوری ترین مسایل در سیاست گذاری مدیران شهری خواند و اعلام داشت: امیدواریم در این همراهی با وزارت بهداشت بتوانیم در توسعه و تحول نظام سلامت کشور گام های اساسی برداریم.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 53345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =