جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵

عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران پشتیبانی‌های لازم را در اجرای طرح ساماندهی آسیب اجتماعی در منطقه ۱۵ انجام دادند.

سرهنگ سیدهادی موسوی، مشاور شهردار تهران و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در تشریح جزییات اجرای طرح ساماندهی اجتماعی که روز گذشته ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲، در سطح منطقه ۱۵ برگزار شد، گفت: بنا به درخواست شهردار منطقه ۱۵ همکاران ما در یگان حفاظت شهرداری تهران برای برقراری نظم و پوشش انتظامی و مراقبتی در طول اجرا به موقعیت اعزام و در محل حاضر شدند.


فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: ماموریت یگان حفاظت شهرداری تهران در این طرح با حضور عوامل منطقه جهت برخورد با کلونی های جمع اوری و نگهداری پسماند و جمع آوری معتادان متجاهر و افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در سطح منطقه آغاز شد.


موسوی ادامه داد: براساس اطلاعات و آمار احصاء شده در اجرای طرح بالغ بر ۲ هزارو ۲۰۰ تن پسماند به همراه ۳۰ گاری از واحدهای غیرمجاز جمع آوری پسماند ضبط و منتقل شد.


وی بیان کرد: در حوزه معتادان متجاهر نیز در زمان اجرای این طرح در منطقه، ۱۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح منطقه جمع آوری و تحویل عوامل ذی‌ربط در این بخش شدند.


فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران تاکید کرد: همکاران من در یگان حفاظت شهرداری تهران از زمان آغاز اجرای طرح تا به امروز پشتیبانی های لازم حفاظتی و مراقبتی را بنا به ابلاغ شهردار تهران در دستور کار خود قرار دادند و تا انتهای این طرح نیز پشتیبانی های لازم را از سازمان ها و مناطق شهرداری تهران خواهند داشت.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 52848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =