انتقاد اقراریان از شورایی‌ها

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران انتقاداتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توصیه رئیس شورا به وحدت و همدلی، اظهار کرد: آنچه از طرف شهرداری تهران مشاهده می کنیم ایجاد یک فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی است. شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

وی با بیان اینکه شورا به دو بخش منتقدین و مخالفین آقای زاکانی تقسیم شده است، یادآور شد: بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا به شهردار تذکر دادند اما چه اتفاقی افتاد؟ به هر حال شهروندان قرار است قضاوت کنند.

اقراریان با اشاره به نگرانی ها در خصوص انتخاب خودروها به عنوان تاکسی برقی، خاطرنشان کرد: چند ابهام وجود دارد که آیا این خودروها استانداردهای لازم را برای بهره برداری به عنوان تاکسی دارند یا خیر؟ شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودروها به چه شکل است؟ بنده از همه کارشناسان درخواست می کنم که اقدامات شهرداری تهران در این حوزه را ارزیابی کنند.

وی با تأکید بر اینکه منتقدین حق دارند نقد کنند و از پرسنل می خواهیم که نگران نباشند، گفت: اعضای شورا و شهردارها آمدند و رفتند و کارمندان هنوز هستند. از آنها می خواهیم به عنوان نقدکنندگان اصلی وارد صحنه شوند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سخنان اقراریان گفت: بنده تقسیم شدن شورا به منتقدین و مخالفین را قبول ندارم و اینگونه نیست.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 52812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =