تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید، یادآور شد: این اقدام باید جهادی انجام شود. هر یک روزی که این تایید عقب بیفتد مردم از برخورداری از نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری درخصوص اقدامات انجام شده در عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر ارائه خواهد شد، اظهار کرد: جلسه مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز برگزار خواهد شد و باید بازرس جدید را انتخاب کنیم. همچنین کمیسیون نامگذاری طرح جدیدی را ارائه خواهد داد.

وی با اعلام اینکه ما موضع‌گیری خاصی درخصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید، یادآور شد: این اقدام باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد. هر یک روزی که این تایید عقب بیفتد مردم از برخورداری از نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد. اگر اشکال هم از ماست بگویند رفع کنیم. بحثی نیست؛ ما نمی‌گوییم اشکال از آنهاست بلکه می‌گوییم باید دلسوزانه پیش برویم نه اداری. اینکه می‌گویند طرح فعلا باقی بماند، درست نیست.

چمران با تاکید بر اینکه مترو پیش از این نیز کارشناس تایید بوده است، گفت: اگر شرکتی دیگر تایید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

چمران در صحن شورای شهر نیز گفت: کسی که اعضای شورای شهر را به تمسخر می گیرد باید بداند که از مسیر همین شورا به عنوان مدیر انتخاب شده است. ما باید عیوب را بازگو کنیم اما تمسخر هنر نیست. همه در فضای مجازی هنرمند هستند. به جای این کارها باید کار کرد چون مشکل داریم. ما هنوز مشکل واگن ها را به سرانجام نرساندیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما همه در یک قایق نشستیم و اگر آسیبی به آن وارد شود، همه آسیب خواهند دید. نه تنها شورا و شهرداری بلکه کشور ما در شرایطی است که به وحدت و همدلی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه باید بدانیم رعایت ادب و احترام یکدیگر واجب و ضروری است، خاطرنشان کرد: نباید از خط قرمز ادب و احترام بیرون بیایم. امیدواریم توبیخ کتبی این مدیر انجام شود تا دیگر تکرار نشود و افراد جایگاه خود را بدانند.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 52808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =