عرضه گوشت قرمز تا ۳۵۰ هزار تومان زیر قیمت سطح شهر در فروشگاه‌های شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند با پرداختن به تفاهم‌نامه‌ همکاری با وزارت جهاد کشاورزی از آمادگی فروشگاه‌های شهروند برای توزیع عادلانه کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج، شکر و... خبر داد. 

داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون تفاهم‌نامه‌ شهروند با همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع عادلانه کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج، شکر و... اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف تنظیم بازار و توزیع عادلانه کالاهای اساسی از جمله گوشت، برنج، روغن و شکر از طریق فروشگاه‌های شهروند عملیاتی شده و با کنترل التهاب بازار، به سبد خرید شهروندان رونق می‌بخشد. 

وی با تاکید بر اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در راستای سیاست‌های حمایتی دولت جهت تنظیم بازار، از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون ماهانه ۱۰۰۰ تن گوشت قرمز تنظیم بازاری را به صورت باز و بسته‌بندی به شهروندان عرضه کرده است، تصریح کرد: این روند با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران همچنان ادامه دارد. 

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه هر کیلو گوشت گوسفندی تنظیم بازاری از ۲۶۰ هزار تومان تا ۳۷۵ هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله تنظیم بازاری از ۲۲۵ هزارتومان تا ۲۹۹ هزار تومان در فروشگاه‌های شهروند عرضه می‌شود، تصریح کرد: این قیمت با تفاوت ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومانی نسبت به قیمت آزاد، توانسته با توزیع مستمر به ثبات نسبی این کالای استراتژیک و موردنیاز شهروندان کمک کند. 

قربانیان همچنین با تاکید بر کیفیت گوشت عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند تصریح کرد: کیفیت و سلامت گوشتی که در شهروند به دست مشتری می‌رسد هم در مبدأ و هم در خود فروشگاه‌ها توسط متخصصان و دامپزشکان کنترل می‌شود و از این بابت شهروندان با اطمینان بیشتری اقدام به خرید می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه عرضه گوشت و سایر کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، شکر و... با حداقل حاشیه سودی که دولت تعیین می‌کند، در شهروند انجام می‌شود، ادامه داد: شرکت شهروند به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری و دولت در حمایت از اقتصاد و معیشت شهروندان تلاش می‌کند و به دنبال ارائه خدمت بیشتر به مردم است و به این همراهی افتخار می‌کند. 

مدیرعامل شرکت شهروند همچنین از تعامل این شرکت با تامین‌کنندگان گوشت قرمز خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از عرضه گوشت تنظیم بازاری از طریق فروشگاه‌های شهروند انجام می‌شود و علت آن خوش‌حسابی و اعتباری است که شهروند بین شرکای تجاری خود دارد که این تعامل به ویژه در مواقع کمبودهای مقطعی برخی کالاهای اساسی می‌تواند آرامش را به بازار عرضه بازگرداند. 

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 52692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =