توسعه روابط عمومی الکترونیک در مجموعه شهرداری

سخنگوی شهرداری تهران در جمع مدیران روابط عمومی شهرداری تهران، بر ضرورت توسعه روابط عمومی الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش شهر، جلسه دورنگاه و شورای مدیران روابط عمومی شهرداری تهران با حضور عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران، محمدحامد احسان بخش معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران روابط عمومی مناطق، شرکت ها و سازمان های شهرداری پایتخت به میزبانی شهرداری منطقه۱۳ برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در این جلسه گفت: توسعه روابط عمومی الکترونیک دارای اهمیت و اولویت است و انتظار داریم همکاران ما در سازمان ها و شرکت ها با استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، سطح کیفی و کمی فعالیت های حوزه خود را ارتقا ببخشند و از این روش برای ارتباطات دوسویه و گسترده با مخاطبان استفاده کنند.

وی همچنین از اجرای برنامه های متنوع و متفاوت به مناسبت هفته روابط عمومی سال ۱۴۰۳ از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خبر داد و افزود: این مجموعه برنامه در قالب جشنواره و مسابقه ویژه روابط عمومی ها شهرداری تهران برگزار می شود.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران همچنین به برپایی نمایشگاه تهران ۱۴۰۳ اشاره کرد و یادآور شد: از همه مدیران می خواهیم با استفاده از عنصر خلاقیت در این نمایشگاه به منظور ارائه دستاور های یکساله سازمان خود حضور یابند.

محمدحامد احسان بخش، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در بخش دیگری از مراسم درخصوص رویکرد و برنامه های پیش رو شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سال گذشته، پروژه های بسیاری در شهرداری تهران آغاز شد که سال جدید سال تکمیل، تثبیت و توسعه این پروژه هاست که هر یک از طرح ها نیازمند هم‌افزایی است. امیدوارم بتوانیم از تمام ظرفیت حوزه ها برای پیشبرد امور بهره ببریم.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 52683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =