تسریع فرآیند پاسخگویی به پیام‌های سامانه +۱۳۷ در منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از تسریع فرآیند پاسخگویی به پیام‌های سامانه +۱۳۷ در منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، جلسه رسیدگی به پیام های سامانه + ۱۳۷ در سطح نواحی و معاونت ها منطقه، با حضور علی روحانی معاون فنی و عمران ، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، سید علی رضا قاضی مدیر بازرسی  و شهرداران نواحی برگزار شد.

هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ در این نشست بر ضرورت ارتقای وضعیت عملکرد سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ بمنظور بهبود رتبه عملکرد سامانه و افزایش رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

او همچنین به تعداد پیام های حوزه خدمات شهری در سامانه +۱۳۷ اشاره و گفت: با اهتمام و همت مضاعف تسریع فرایند رسیدگی به پیام ها را در راستای ارتقا رتبه منطقه ۱۵ در بین سایر مناطق را در دستور کار قرار دهید.

سید علی رضا قاضی مدیر بازرسی منطقه ۱۵ نیز در این نشست با اشاره به اینکه عملکرد ادارت نسبت به سنوات گذشته رو به پیشرفت است گفت: پاسخگویی به پیام های سامانه ۱۳۷+ توسط تمامی حوزه ها  طبق رویکرد مدیریت شهری منطقه در اولویت قرار دارد.

همچنین حسن سعیدی مدیر سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ بازرسی منطقه ۱۵  نیز در این نشست به ارائه گزارش از عملکرد ادارت و نواحی پرداخت.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 53342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =