اهمیت نقش کارگران در گرداندن چرخ‌های اقتصادی و رونق تولید

شهردار منطقه ۱۵ در دومین سال آیین تقدیر از کارگران نمونه باب الرضای شهر تهران که همزمان با روز جهانی کار و کارگر برگزار شد، بر اهمیت نقش کارگران در گرداندن چرخ‌های اقتصادی و رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،محمد شیری شهردار منطقه ضمن تبریک روز کارگر، و قدردانی از زحمات و تلاش های دلسوزانه کارگران حوزه خدمات شهری و باغبانان گفت: پاکیزکی، آراستگی و طراوت سیمای بصری کلانشهر تهران بواسطه تلاش ها و زحمات بی دریغ شبانه روزی شما عزیزان است.

او به وضعیت بارش ها و تغییرات دمای شهر تهران به نسبت سایر کلانشهرهای دنیا  اشاره کرد و افزود: با وجود این شرایط، فضای سبز پایتخت از حیث وسعت و کیفیت در مقایسه با دیگر شهرها شرایط خوبی را دارد ، که این موضوع  نشان دهنده زحمات شما عزیزان درحفظ ، نگهداری و حراست فضای سبز پایتخت است.

شهردار منطقه در ادامه  به نگاه ویژه اسلام به قشر کارگر تاکید کرد و با استناد به چند حدیث از امام صادق(ع) و پیامبر مکرم اسلام (ص) بر جایگاه رفیع کارگر اشاره  و نکاتی در این خصوص  بیان کرد.

شیری با اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در این خصوص و شعار سال گفت: واقعیت این است که هر جهش تولید و کار خدماتی بدون وجود کارگر به ثمر نمی رسد و اهمیت نقش کارگران در گرداندن چرخ‌های اقتصادی و رونق تولید انکار ناپذیر است.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه برای ارتقای معیشت کارگران تمام تلاش خود را به کار خواهد بست اظهار امیدواری کرد: خداوند توفیق دهد خدمتگزاران خوبی برای شهر تهران و شهروندان باشیم.

دومین آیین تقدیر از کارگران  نمونه باب الرضای شهر تهران که  با حضور شهردار منطقه و ۲۰۰ کارگر حوزه خدمات شهری همزمان با روز جهانی کار و کارگر  برگرار و از ۱۳ کارگر نمونه حوزه های مختلف این منطقه تقدیر شد.

در این مراسم برنامه های شاد و مفرح  نظیر موسیقی زنده، استند آپ کمدی، پرچم گردانی متبرک به بارگاه امام رضا(ع) و ... اجرا شد.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 53767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =