بهره‌برداری از پارکینگ‌های طبقاتی گلستان و اعتماد تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند پیشرفت فیزیکی پارکینگ‌های طبقاتی گلستان و اعتماد بازدید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این دو پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ و جمعی از مدیران معاونت فنی عمران و معاونان شهرداری منطقه ۱۰ از  نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی پارکینگ طبقاتی گلستان و زیر سطحی اعتماد قرار گرفتند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: سال گذشته احداث پارکینگ طبقاتی گلستانی در ۹ طبقه پارکینگ، یک طبقه زیر زمین، یک طبقه تجاری با ظرفیت ۲۷۵ واحد پارک خودرو و پارکینگ اعتماد واقع در بوستان اعتماد به صورت زیرسطحی در چهار طبقه با ظرفیت ۲۷۱ واحد پارک خودرو در دستورکار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار گرفته است.

حق‌بین با بیان اینکه برای احداث این دو پروژه تأمین اعتبار لازم شده است، تصریح کرد:  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تأمین نقدینگی این دو پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین، شهردار منطقه ۱۰ در روند بازدید از پروژه‌ پارکینگ‌های طبقاتی و زیرزمینی این منطقه گفت: اهتمام در تکمیل پروژه‌های عمرانی یک موضوع مهم در سیاست‌های شهرداری تهران و اولویت‌ کاری این منطقه به شمار می‌آید.

 اخ الصنایع با اشاره به عملیات عمرانی پروژه پارکینگ‌ها بیان کرد:  در این بازدید مذاکراتی در خصوص احداث شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) محور شهید رنجبر صورت گرفت و با توجه به قول مساعد دکتر حق‌بین قرار شد، چند پروژه جدید عمرانی نیز در منطقه ۱۰ آغاز و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 53303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =