منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تبدیل به یک نماد ملی و فراملی شده است

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد در نشست فصلی با کارکنان این شرکت گفت: سال ۱۴۰۲ سال بسیار پرکار و خوبی بود. شرکت نوسازی عباس‌آباد از فضای مدیریتی محیط شهری به یک سازمان ملی و برند تغییر پیدا کرد گرچه این دستاورد یک ساله بدست نیامده است و عقبه‌ای داشته که در سال ۱۴۰۲ به تکامل رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ سید محمدحسین حجازی در نشست فصلی با کارکنان شرکت نوسازی عباس‌آباد که روز سه شنبه ۴ اردیبهشت برگزار شد، بیان کرد: این منطقه به یک سازمان ملی و فراملی تبدیل شده است که باید در همه امور اعم از فرهنگی، عمرانی، گردشگری و معماری نیز فراملی عمل کند. قاطعانه می‌گویم که دستگاه‌های حاکمیتی ما را محل رجوع خود قرار داده‌اند.
حجازی با بیان اینکه عملکرد این مجموعه نشان می‌دهد که ما در کارمان موفق بوده‌ایم، گفت: اما این موضوع به معنای آن نیست که این راه موفق تمام شده است، موفقیت این راه مسئولیت بزرگی دارد و ما این مسئولیت را پذیرفتیم و باید آن را ادامه دهیم. کار ما تازه شروع شده است به ویژه در روند فعالیت‌های تازه تاسیس که وارد موضوعات جدید می‌شویم.
مسئول هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران با بیان اینکه باید نقشه راه ۱۴۰۳ را پیش ببریم، افزود: پایه و منطق اراضی عباس‌آباد برگرفته از اکو پارک است. این موضوع مصوب اراضی است و همه موظف به حرکت در مسیر برای رسیدن به هدف هستیم. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: شرکت نوسازی عباس‌آباد از توسعه کمی به توسعه کیفی ارتقا پیدا کرده است. در حال حاضر به دنبال بهره‌برداری پروژه خانه موسیقی و ادامه فعالیت‌های عمرانی پارکینگ فرهنگ و باغ نمایش هستیم.دو پروژه دیگر به نام تالار موسیقی و گام دوم سرباز وطن نیز در حال پیگیری است.
حجازی با بیان اینکه باید فروش اغذیه را در منطقه فرهنگی و گردشگری محدود کنیم، گفت: باید خوراک ذهنی را مورد توجه قرار دهیم و تم‌پارک‌های مفهومی را با اقدامات پر رنگ‌تر عملیاتی کنیم که حاصل ماه‌ها تحقیقات مشاوران ما است.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد با اشاره به بودجه این شرکت اظهار کرد: من با بودجه ۵۸ میلیارد تومان شرکت نوسازی عباس‌آباد را تحویل گرفتم در حالی که بودجه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در سال ۱۴۰۳ بالای یک همت است، این امر دستاورد کمی نیست و مسئولیت همه ما را بیشتر از گذشته می‌کند چرا که برگرفته از برنامه‌هایی هست که معاونت‌ها ارائه دادند و قرار است امسال هم رو به جلو حرکت کنیم.
در این نشست که عبدالمطهر محمدخانی مدیر مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران نیز حضور داشت، محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تودیع و سیامک شادکام به عنوان مدیر جدید روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد معرفی شد. همچنین از زحمات آرش خدادادی مدیر امور خدمات شهری تقدیر و حسین نوریان به عنوان مدیر جدید این بخش معرفی شد. 
انتهای پیام/
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 53300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =