بازدید شهردار منطقه ۵ از محله ارم

اولین برنامه بازدید دوره ای شهردار منطقه ۵ از محلات منطقه با عنوان «۴ شنبه محله ما» از محله ارم آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شهردار این منطقه به همراه تعدادی از معاونین، روسای ادارات و شهردار ناحیه ۴ با حضور در محله ارم به بازدید از پروژه های توسعه محلی و مراکز فرهنگی و خدماتی رفته و به بررسی موضوعات مدیریت شهری در مقیاس محلی پرداختند. این بازدید از بوستان الهام آغاز شد. شهردار منطقه ۵ در این بازدید از نزدیک با تعدادی از شهروندان نیز گفتگو نمود و در راستای رفع معضلات و مشکلات بوستان، دستورات لازم را صادر کرد.

گودرزی با حضور در سرای محله ارم ضمن بازدید از سرای محله به سالن اجتماعات سرای محله ارم رفت و در برنامه ملاقات مردمی جمعی از شهروندان و نخبگان محله شرکت نمود. در ابتدای این برنامه شهردار منطقه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ از جمله افتتاح ۶ ایستگاه مترو و ۲ ورودی جدید ایستگاه ارایه نمود و به سرعت انجام پروژه ها در مدیریت شهری جدید اشاره کرد.

در ادامه این برنامه تعدادی از شهروندان مشکلات محله را مطرح نموده و شهردار نیز دستورات لازم را صادر کرد.

در این برنامه گودرزی به مناسبت فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۲ نفر از همکاران شهرداری که خانواده آنها در ارتش خدمت می کردند با اهدای لوح یادبودی قدردانی نمود.

شهردار منطقه ۵ در ادامه  با اهدای جوایزی از تیم فوتبال نونهالان و تیم کنگ فو نونهالان دختران محله از ایشان تجلیل کرد.

گودرزی ضمن بازدید از میدان میوه و تره بار محله ارم، به حسینیه ثامن الائمه(ع) رفت و اقامه نماز نموده و سپس ادامه ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان در این مکان برگزار شد.

در این برنامه شهروندان درخواست های خود از جمله احداث مسجد و درمانگاه را مطرح و گودرزی دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری را صادر نمود.

 انتهای پیام. /

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 53023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =