دیدار شهردار منطقه ۵ با هیات امنای محلات این منطقه

شهردار منطقه ۵ در دیدار با هیات امنای برخی از محلات منطقه، لازمه اداره شهر را مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: :حل مشکلات محلات هماهنگی، اراده و اقدام می‌خواهد.

به گزارش شهر به نقل از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داود گودرزی شهردار منطقه در جمع هیات امنای برخی از محلات این منطقه با اشاره به اینکه رویکردهای چهارگانه شهردار تهران برای اداره شهر با مشارکت مردم رقم می خورد گفت: در گذشته برای استفاده از ظرفیت های مردمی در اداره شهر غفلت هایی شده و فرصت هایی از دست رفته اما از الان فرصت را نباید از دست داد. باید روح حاکم بر این موضوع را دریابیم و از یک زاویه مشترک کار را پیش ببریم. چه در مجموعه شهرداری و چه در امنای محلات باید ظرفیت های محله را شناسایی کرد، راهکار و ایده و بحث و تبادل نظر صورت بگیرد و برخی در قالب پروژه های عمرانی، من شهردارم و توسعه های محلی بودجه و اعتبار بخورد و بخشی نیز در سایر سرفصل های اقدامات غیر از موضوعات عمرانی بیاید.

وی افزود: باید مسائل محله را با کمک مردم محله حل کنیم. معتمدین، نخبگان و امنای محل دور هم جمع شوند، مشکلات را احصا کنند، ظرفیت ها مشخص شود، شهرداری نیز بیاید پای کار و بقیه را هم بیاوریم مثل سپاه و بسیج و ... و کار را پیش ببریم.

گودرزی ادامه داد: برخی پروژه ها که ردیف بودجه می خواهد کارهایش انجام شود و آن چیزی که کوچکتر است و دست خودمان است را پیش ببریم. روح حاکم بر کار مهم است و اینکه هر دو از یک زاویه مشترک این قضیه را نگاه کنیم که با کمک هم می خواهیم مشکلات را حل کنیم. حل مشکلات محلات هماهنگی، اراده و اقدام می خواهد. باید مشکلات لیست شود، زمانبندی شود و به سراغ آنها برویم.

شهردار منطقه ۵ تاکید کرد: یکسری کارهای تربیتی و فرهنگی باید به صورت دراز مدت و مستمر پیگیری و در سرای محلات و فرهنگسراها پیاده شود و بخشی از موضوعات کوچک، زودتر به سرانجام می رسد مثل اصلاحات ترافیکی که جایی لازم باشد باید اقدامات صورت بگیرد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 53615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =