آماده‌سازی محور ۶ کیلومتری جشن امام رضایی‌ها در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از آماده‌سازی محور ۶ کیلومتری جشن امام رضایی‌ها از میدان امام حسین(ع) تا میدان خراسان هم زمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در بازدیدی به همراه جمعی از معاونان و شهردار ناحیه ۵ از محور ۶ کیلومتری جشن امام رضایی ها ، دستوراتی پیرامون آماده سازی این محور به معاونت های ذیربط ابلاغ کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی در راستای تسهیل رفت و آمد شهروندان در این محور اجرای روکش آسفالت خیابان ۱۷ شهریور و معابر منتهی به این خیابان را در دستور کار معاون فنی وعمرانی منطقه قرار داد.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین خط کشی عابر پیاده در این محور را مطلوب ارزیابی کرد و نکاتی را راجع بهسازی ایستگاه اتوبوس میدان خراسان به معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یادآور شد.

وی نگهداشت شهر را در این محور ضروری دانست و اظهار داشت: حذف زوائد فیزیکی و نا زیبایی های بصری ، هم سطح سازی معابر و پل های منتهی به ایستگاه های اتوبوس و جانمایی المان مقدس نام امام رضا(ع)در این محور می بایست تا روز جشن امام رضایی ها توسط معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه اجرایی شود.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 53553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =