نصب سنگدال‌های بتنی بر انهار منطقه ۲۲

طرح نصب سنگدال بر انهار فاضلاب در معابر منطقه ۲۲ به منظور جلوگیری از انتشار آلودگی و رفاه شهروندان انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: جهت هدایت آبهای سطحی و رفع آب ماندگی و بوی نامطبوع در مسیر نهرها، حفظ تازگی سیمای شهر و رفع خطرات احتمالی، اکیپ‌های اجرایی در خصوص نصب و یا تعویض دریچه و سنگدال بتنی و احداث و یا مرمت نهر و جداول اقداماتی گسترده در همه نواحی ترتیب داده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات نصب سنگدال در انهار فاضلاب در شهرک صدرا اظهار کرد: باتوجه به درخواست متعدد شهروندان شهرک صدرا مبنی بر وجود آلودگی و بوی نامطبوع ناشی از فاضلاب تجمیع شده در انهار نسبت به رفع این مشکل و نصب سنگدال و پل‌های بتنی اقدام شد. سنگدال‌های بتنی علاوه بر مسدود ساختن راه های دسترسی جانوران موذی و انتشار آلودگی به سطح معابر، ضریب امنیت پیاده روها را نیز افزایش می‌دهد.

ایرانشاهی با بیان اینکه از مزایای سنگدال و پل بتنی می توان به مقاومت بالا، نصب آسان، تاب آوری بالا در انواع شرایط آب و هوایی و ضربه، همچنین جلوگیری از سرخوردن موتورسیکلت ها در ایام بارندگی اشاره کرد، یادآور شد: این عملیات با مشارکت کارشناسان فنی و ترافیک و عوامل اجرایی ۱۳۷ناحیه و با نظارت مدیران شهری انجام شده و در صورت نیاز در نقاط دیگر نیز عملیاتی می شود.

انتهای پیام/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 54226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =