اجرای آسفالت و لایروبی انهار در ناحیه ۳ منطقه ۱۷

الهوردیان گفت: طی روزهای اخیر، عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان امامی محرم و دو کوچه ناحیه ۳ منطقه ۱۷ انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳، با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر، گفت: طی روزهای اخیر، عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان امامی محرم مسیر شرق به غرب به متراژ ۱۳۲۰ متر با استفاده از ۲۳۴ تن آسفالت، روکش آسفالت خیابان نعیمی کوچه فرزین خانقاه به متراژ ۳۰۰ متر مربع و روکش آسفالت کوچه اسک شهر منشعب از بلورسازی به متراژ ۲۶۰ انجام شد. 

الهوردیان بااشاره اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: این طرح که از نیمه فروردین ماه آغاز شده،همچنان و با استمرار در ناحیه ۳ به صورت شبانه روزی اجرا می شود.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳، تصریح کرد: در راستای توسعه فضای سبز و تلطیف هوای سطح شهر، تعداد یک صد اصله درختچه در بوستان رشیدی جهان و ارغوان و پاتوق محله های خیابان اکبر سوری و شهسوار کاشته شده است.

وی اظهار کرد: در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان نصب، مرمت و هم سطح سازی دریچه و جدول های سطح ناحیه انجام شده است. در خیابان اکبرسوری نبش کلانتری و خیابان اشتری کوچه خجسته، مرمت پیاده روسازی خیابان آقاجانی نبش علیزاده فرد به قید فوریت اجرا شده است.

الهوردیان با اشاره به لایروبی انهار و کانال های سطح ناحیه، گفت: درراستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی، پاکسازی انهار و کانل ها به صورت دوره‌ای انجام می شود.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 53502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =