اجرای روکش آسفالت در بیش از ۵ هزار مترمربع معابر منطقه ۱۷

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷، با اشاره به اقدامات اخیر طی هفته گذشته در سطح ناحیه، گفت: عملیات روکش آسفالت در ۵ هزار مترمربع از خیابان رسول فلاحی، روکش آسفالت کوچه کشاورزیان منشعب از نعیمی در ۴۰۰ متر مربع و روکش آسفالت کوچه فرزین خانقاه منشعب از خیابان نعیمی اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام گرفته طی هفته اخیر، گفت: طرح نگهداشت شهر همواره به طور مستمر در سطح ناحیه انجام می شود؛ طی هفته اخیر این طرح در بزرگراه شهید نواب و شهید چراغی، خیابان های ابوذر، فلاحی، اکبر سوری، اسدی و فرعی های آن به صورت لایروبی انهار، شست و شو مخازن و زیرمخزنی ها، المان های ترافیکی و پل ها، شست و شوی معابر و پیاده روها، رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی ها و برچسب کنی جداره های شهری انجام شده است.

وی افزود: در راستای ایمنی تردد خودروها، عملیات تعمیر، بازسازی و نصب گاردریل  و اسپیسر جهت در بزرگراه شهید نواب واحصاء معضلات و مشکلات ترافیکی در خیابان دوراهی قپان و امین الملک انجام شده است.

الهوردیان با اشاره به اجرای آسفالت در سطح ناحیه، اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت در ۵ هزار متر مربع خیابان رسول فلاحی، روکش آسفالت کوچه کشاورزیان منشعب از نعیمی در ۴۰۰ متر مربع و روکش آسفالت کوچه فرزین خانقاه منشعب از خیابان نعیمی اجرا شده است.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳، تصریح کرد: طی روزهای اخیر، عملیات سم پاشی شبانه درختان نارون بوستان های ناحیه با هدف جلوگیری از آفات و بیماری ها انجام شده است. همچنین درراستای توسعه و حفظ زیبایی و تلطیف فضای شهری، عملیات تجهیز و راه اندازی آب نمای بوستان های مهرشید، دارالشهدا، سارنگ و گلاگین انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب دیده، گفت: این طرح که از چندی پیش آغاز شده است، همچنان به صورت شبانه روزی اجرا می شود.

الهوردیان تصریح کرد: طی روزهای اخیر،عملیات شست‌وشوی غرفه های بازیافت، کیوسک‌های مطبوعاتی و کانکس با هدف بهبود وضعیت المان های شهری اجرا شده است. به منظور ارتقاء بهداشت محیطی و جلوگیری از انتشار هر گونه آلودگی و افزایش رفاه شهروندان، تخلیه مخازن سطح ناحیه به صورت شبانه روزی و بیش از سه بار در روز، انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 54028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =