اتمام تدوین طرح جامع آب خام؛ امسال

عضو شورای شهر تهران گفت: تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران موضوع مهمی بود که برای آبیاری فضای سبز و مدیریت آن، ضرورت دارد که تدوین این طرح جامع، در سال جاری تکمیل می‌شود.

مهدی پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران  در آیین افتتاح و بهره برداری از ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ که صبح امروز - شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳- در یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد:  برای سال ۱۴۰۳ در حدود بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای حوزه آب و پساب و روان‌آب در بودجه درنظر گرفته شده است. این بودجه به غیر از توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان هاست.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب ۳۱ برابر توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان ها را در شهر تهران داشتیم‌، تصریح کرد: تملک ۲۰ باغ برای اضافه شدن به فضای سبز شهر تهران در برنامه است. همچنین در سال ۱۴۰۲ ، دو میلیون و پانصد هزار اصله درخت غرس شده است.


وی افزود: تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران موضوع مهمی بود که برای آبیاری فضای سبز و مدیریت آن، ضرورت دارد که تدوین این طرح جامع، در سال جاری تکمیل می شود.

پیرهادی با بیان اینکه با همکاری یکی از دانشگاه ها، در ۱۵ ماه آینده یک سیاهه انتشار جدید در حوزه آلودگی هوا منتشر می شود، ادامه داد: برقی سازی خودروها، اتوبوس و تاکسی های برقی قطعا به آلودگی هوا کمک می کند که البته در این مدت تخریب هایی در این زمینه انجام شده که البته مدیران شهری باید اقدامات سازنده و مفید خود را ادامه دهند و نسبت به تخریب‌ها در زمینه برقی سازی ناوگان توجهی نکنند.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 52987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =