هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی منطقه ۳ در اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی

شهردار منطقه ۳ از هم‌افزایی دستگاه های اجرایی این منطقه در اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: به منظور ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت، گشت های شهربان، مدیریت پسماند و خدمات اجتماعی با هم افزایی و هماهنگی با دستگاه های متولی و انتظامی از ابتدای طرح فعال هستند.  
 
مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران درخصوص چهار گام مراحل جمع آوری زباله گردها و خودروهای غیرمجاز حمل پسماند خشک مطالبی را مطرح کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوعات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، دستیابی به استانداردهای لازم شهرنشینی در این طرح مورد توجه قرار دارد.  

در ادامه عبدالمجید رحمانی دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی شهر تهران افزود: با توجه به اهمیت رسیدگی و کاهش مباحث مرتبط با آسیب های اجتماعی، نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخشی سازمان ها و نهادهای ذیربط هستیم.  

رحمانی افزود: به منظور ساماندهی بصری شهر تهران در بحث متکدیان، معتادین متجاهر، جمع آوری پسماند خشک غیر مجاز و دستفروشان، در یک اقدام اصولی، باید چهره پایتخت اصلاح شود.  

همچنین حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه اظهار داشت: بی شک، طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی زمانی در شهر تهران به نتیجه مطلوب و دلخواه خواهد رسید که حمایت و همراهی تمامی ارگان ها و دستگاه های متوالی را به دنبال داشته باشد.  

شهردار منطقه ۳ تأکید کرد: در منطقه ۳ در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی با هماهنگی و همکاری سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی، اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفته است.  

لازم به توضیح است، گزارشی از نحوه پیاده سازی طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در این منطقه توسط معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی و نواحی ۶ گانه نیز ارائه شد.

سومین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۳ با موضوع ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و عبدالمجید رحمانی دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی تهران، حمید جوانی شهردار، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران منطقه ۳ برگزار شد.

انتهای پیام/

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 52968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =