پاکبانان و باغبانان منطقه یک در کنار دختران تجلیل شدند

مراسم تکریم از نیروهای پاکبان و باغبان شهرداری منطقه یک و تجلیل از دختران نمونه با حضور مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، صدیقه محمد بیگی مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی این منطقه در همایش تکریم از باغبانان و پاکبانان و دختران نمونه اعضای کانون نوجوانان محلات ناحیه دو شهرداری این منطقه که با حضور محمد محمدی شهردار و دیگر مدیران اجرایی این ناحیه برگزار شد ضمن پیام تبریک و تقدیر سید مهدی صباغ شهردار این منطقه به کارگران و دختران فعال محلات گفت: نیروهای خدوم خدمات شهری هیچ زمانی استراحت ندارند و در تعطیلات و شرایط سخت جوی به هنگام بارش های برف و باران و در گرمای تابستان تن رنجور شهر را تیمار می کنند و در همه حال خدمتگزار به مردم و حافظ زیبایی و پاکیزگی شهر هستند.

وی افزود: شما در خط اول خدمتگزاری به شهر قرار دارید و اگر تلاش های شما در نگهداشت شهر نباشد مدیران شهری نمی توانند دیگر وظایف خود را به خوبی اجرا کنند.

بیگی همچنین با اشاره به دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، دختران نمونه را سرمایه های اجتماعی دانست که هر یک نقش مهمی در رشد و بالندگی جامعه بر عهده دارند و پایه های یک خانواده با وجود دختران امروز و بانوان فردا مستحکم می شود.

گفتنی است این مراسم با دکلمه خوانی ثنا خوانساری دارای مقام اول مشاعره در ایران همراه بود و طی آن از ۱۰ نفر کارگر نمونه و ۴ نفر از دختران نمونه و فعال محلات با اهدای لوح و تقدیم هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 54115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =